miercuri, 13 martie 2013

Upiiiiiiii inca un sezon Pariu cu viata de cand asteptam ! :) Sunt foarte curioasa sa vad cum se va mai desfasura actiunea sozonului 4, si mai ales ce se va intampla in triunghiul amoros dintre : ,Andrei ,Ioana si Liviu (PS:,Andrei a ramas la fel de amuzant hihihi ) Am ales o melodie minunata interpretata in cel mai frumos mod posibil <3!

Andreea Sarbu's Slidely from Andreea Sarbu on Slide.ly.

PS Iar 16 martie vine vine si anunta un concert LALA LOVE TOUR ... nici acum nu imi vine sa cred sunt super mega ultra fericita ( hihi ce cuvinte mai spun si eu din cauza emotiilor) cu siguranta va fi o seara de vis pe care mi-o doream din suflet (sa fac poze cu ursuletul meu Dorian si Alina preferatii mei) Love you, Love you, Love you....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu